Вече официално в България – Пълната гама от маслата на JoeGibs Driven racing oils . За да се запознатете отблизо с историята на тези изключителни масла Ви предоставяме малко история събрана в няколко минути - ВИДЕО
Всички продукти на JoeGibs Driven са налични в магазинната ни мрежа . За повече информация се обърнете директно към нас .
Екипът на STi.bg , ще вземе участие в 10-тото Рали “Твърдица-Елана” този уикенд – 28 -29.06.2014г. Тече усилена подготовка по рали автомобилът , който претърпя кардинали промени след участието си във Велико Търново миналият месец . Пилот на автомобила ще бъде Калин Бенчев а негов навигатор Алексанър Спиров , като това ще бъде едва тяхното 2-ро участие на рали.
Нека всички фенове на марката се чувстват поканени на очертаващият се истински автомобиен празник .
Ето и малко информация директно от официалният сайт на ралито :
Тази година Рали “Твърдица-Елена” ще бъде първото рали в от календара на БФАС, което се провежда в най-хубавия сезон на годината – началото на лятото. Това неминуемо ще провокира още повече феновете, доста често спирани от дъждовния и дори снеговит по високите места на балкана октомври, да утроят броя си под дебелите букови гори и острите завои из балкана. Освен това кратките преходи между етапите правят ралито много компактно и удобно за наблюдение от зрителите. Трасета, които са възела на състезанието са с денивелация от 350 м до 1250 м надморска височина. Дължината на ралито е 190 км, от които 103 км са състезателни, разделени в девет скоростни отсечки. Състезанието е в два дни, като в първия ден e техническия и административен преглед, официалната церемония и скоростен етап “Детелината”. Разположен в самия град Твърдица, той предизвиква огромен интерес и е атракция за публиката. През втория ден се преминават етапите из неповторимия Елено-Твърдишки балкан, както и многообещаващият СЕ Елена, който ще се проведе в едноименния град. Както споменах за втора поредна година в организацията на състезанието се включи и община Елена на чиято територия преминават още два от скоростните етапи. В град Елена също ще има прегрупиране и часова контрола, където жителите, гостите и туристите на града и общината ще могат да изпитат удоволствието да застанат близо до кервана наречен Рали.
Ново за юбилейното издание на надпреварата , ще бъде ,че в центъра на град Твърдица ще бъдат разположени не само Щабът, Пресцентърът, Затвореният парк и Подиумът на ралито, но и Сервизният парк, както и Техническият преглед за екипажите. Така многобройните обожатели на този спорт ще бъдат винаги в сърцевината на събитията. А комуникативното местоположение на града, като център на рали “Твърдица-Елена”, улеснява зрителите от всички точки на страната, които желаят да посетят надпреварата. Скоростните етапи са в радиус около 15-30 км. от двата домакински града, Секретариатът и Пресцентърът на ралито заемат своето място в дома на културата в гр. Твърдица, а Закритият и Сервизният парк са съответно на площад “Свобода” и ул.”Княз Борис І”. Хотелската база в града и околностите му надхвърля 300 легла. Разбира се може да бъдат използвани и по-луксозните хотели в град Сливен и град Нова Загора, които са на 15-20 минути път от Твърдица. Относно достолепието, забележителното културно-историческото наследство на град Елена, както и като селище с богата възрожденска история и изключително предпочитана туристическа дестинация, може да се говори дълго, така че феновете, които желаят да съчетаят наблюдаване на ралито с активна почивка в Стара планина могат да използват и туристическата база из Еленския балкан която наброява над 2 500 легла.
ОЧАКВАМЕ ВИ !!!
Трите модела Forester са обградили купето BRZ, което събра толкова много суперлативи за последната година.
През годините Forester се доказа като един от най-успешните модели в гамата на Subaru, а на щанда на Subaru в Интер Експо Център може да видите новото поколение на модела. На щанда на Автомобилен салон София 2013 моделът е представен в три модификации.
Моделът се предлага с три двигателя: познатите бензинов Multipoint 2.0i с мощност 150 к.с. 5 Common-Rail 2.0D със 147 к.с. Най-интересен е изцяло новият 2.0DIT бензинов двигател с 240 к.с., Twin-Scroll турбокомпресор и директно впръскване. Мощният агрегат е съчетан с безстепенна CVT трансмисия с дефинирани 6/8 скорости за ръчно превключване.
Другата новост при Subaru е спортното купе BRZ с високооборотен четирицилиндров двулитров боксер, развиващ 200 к.с. Елегантната двуместна машина с 6-степенна механична предавателна кутия се позабави с пристиганто си у нас, но сега феновете на марката ще могат да й се порадват. А тези с възможности – и на пътя. Уверявам ви, струва си.
Фейслифтът на Outback 2013 въвежда за първи път при Subaru комбинацията от дизелов двигател Subaru – Boxer, автоматична скоростна кутия Lineartronic и постоянно задвижване на всичките колела Symmetrical AWD. Скоростната кутия предлага и режим за ръчно превключване на 7 предавки посредством пера от волана.
Subaru е сред най-консервативните марки, но с тази концепция японските дизайнери искат малко да се оттърсят от консерватизма. Моделът ще бъде представен на започващото след броени дни изложение в Лос Анджелис, като той ни дава отправка за това какво да очакваме от следващото поколение на Legacy. Автомобилът е много атрактивен и отново интерпретира шестоъгълната радиаторна решетка, която видяхме за пръв път в концепцията Viziv.
Фаровете са много футуристични, като формата на LED дневните светлини е пренесена в стоповете. Масивният въздухоотвор в бронята и голямата радиаторна решетка се допълват от два вертикални отвора, отвеждащи въздушната струя към спирачките. Подобен елемент има и в задната част. Снимка на интериора няма за момента, но японците твърдят, че купето е създадено, за да гарантира висока функционалност и достатъчно пространство за четирима възрастни.
Концептът Subaru Legacy е дълъг 4930 мм, широк е 1940 мм, висок е 1500 мм, а колесната база е цели 2880 мм. Нищо не се споменава за задвижването, но видяхте ли в задницата ауспуси? Аз също не видях, което може да е подсказка, че гледаме електромобил. Вероятно следващото поколение на Legacy ще бъде представено в серийния си облик догодина На изложението в Лос Анджелис ще бъде представен и Subaru WRX, който ще се задвижва от 2,0-литров 4-цилиндров мотор, докато WRX STi ще разчита на 2,5-литров турбо агрегат.
Японците от Subaru разкриха първи тийзъри на любопитен прототип, който ще покажат по време на започващото следващия месец автомобилно изложение в Токио. Проектът се нарича LEVORG и изглежда, че доста се доближава по стил до Legacy. Описван като „спортен туристически автомобил“, първият прототип демонстрира как ще изглежда бъдещ сериен модел, който ще бъде пуснат следващата година. Означението LEVORG пък е резултат от комбинацията на думите Legacy, Revolution (няма нужда от превод) и Replica Omega Speedmaster Touring (т.е. туристически). Съответно прототипът ще се появи с нов, напречно разположен 1.6-литров турбо двигател с директен инжекцион. Автомобилът ще бъде екипиран с новото поколение асистент EyeSight, който разполага с нови функции за безопасност. Междувременно в Токио ще видим и още един прототип на Subaru, а именно Cross Sport. Той ще покаже как би трябвало да изглежда следващото поколение SUV на марката. Компактният прототип има дължина от 4300 мм, което обещава достатъчно комфорт и багажно пространство в комбинация с улеснен достъп. Към това в Токио ще видим и концептуалния Subaru Crossover 7, който ще се отличава със 7 места и „изтънчен градски стил“. Премиерата и за трите прототипа ще бъде на 20 ноември.ание