Странични мигачи за Subaru Impreza Classic - 92 - 00 г. - бели
След като намерите търсената стока в сайта влезте в “Детайли” и изберете желаните бройки. С натискане на бутон “Добави”, стоката автоматично ще се добави в торбата. Може да продължите търсенето на други стоки в нашият сайт и да ги добавяте в торбата за закупуване. Ако сте приключили с поръчката и сте готови да я изпратите натиснете бутон “Вашата торба”, който ще Ви покаже съдържанието на стоки във Вашата торба, където може да променяте количеството, както и да премахвате нежелана стока. За изпращане на заявката попълнете необходимите данни, изберете начина на плащане и натиснете бутон “Плащане”. Подадените от Вас лични данни ще бъдат използвани за поддържане на персонален контакт, за доставка на стоките на място, за попълване на различните официални документи - оферти, поръчки, фактури и др., както и за официална кореспонденция. Те няма да бъдат предоставяни под никаква форма на други лица и организации. Ако желаете да получите данъчна фактура, моля да попълните изискваните за фактура данни при регистрацията в място Информация. Фактурата ще Ви бъде изготвена след настъпване на данъчното събитие (плащане или прехвърляне собствеността на стоката) съгласно ЗДДС. Интернет магазинът Subaruпarts се обслужва от фирма “Субарупартс” ЕООД. Същата има официална регистрация на администратор на лични данни, съгласно Закона за защита на личните данни в Република България. Всички заявки се преглеждат от администратор и се потвърждават по телефон или електронна поща, предоставени от Вас при изготвяне на заявката. Непотвърдени данни и невалидни заявки (липса на данни или невярно съдържание) се премахват от системата като Kamko не поема отговорност по тяхното обработване. Данните по подобни заявки, както и техническа информация като IP адрес, откъдето са направени и др. се запазват в архив и могат да бъдат предоставени на Полицията, Контролни и/или Разследващи органи в съгласие с Българското законодателство.
Вашата карта на електронния магазин е мястото, където се събират избраните от Вас стоки. Вие разглеждате наличните продукти и когато решите да закупите някой от тях, просто го слагате в количката си. След това може да продължите разглеждането или да отидете на касата. Ако сте завършили поръчката и сте готови да я изпратите натискнете бутон Вашата карта, който ще Ви покаже съдържанието на избраните до този момент стоки. Там Вие може да промените количеството, както и да премахнете нежелана стока. При избор на бутон Вашата карта, ще видите също формуляр, в който трябва да попълните своите данни. Така поръчката и данните Ви ще бъдат изпратени при нас и ние ще можем да обработим поръчката.
След като поръчката вече е изпратена, до няколко часа ние ще Ви се обадим по телефона, за потвърждение и уточнeние на детайлите (ако е късно вечер или през уикенда, ще се свържем с Вас през първия работен ден). След като обработим поръчката Ви, ще я изпълним и изпратим по куриер. Вие ще я получите най-късно до 20 работни дни. В повечето случаи изпълнението и получаването на доставката отнема даже само 3 дни.
Куриерските услуги се извършват от фирмите Еконт Експрес, Д и Д Експрес или по Ваш избор (в зависимост от Вашето населено място). Доставките се осъществяват между 09:30 и 18:00 часа в официалните работни дни. Стойността на доставката се поема от "Субарупартс" ЕООД при поръчки над 200лв. При невъзможност за връчване на пратката (в случай, че няма никой на адреса или др.), фирмата оставя известие с инструкции как да си я получите.
Доставки се изпълняват до всяка точка на България. Ако селището Ви не фигурира в списъка, посочете го в полето за точен адрес. Какво да правя при забавяне на доставката ? Ако не получите поръчката си до посочения срок, моля свържете се с нас. Ние ще проверим какъв е статусът на поръчката и ще Ви уведомим. Ако забавянето се дължи на куриерската фирма, ще Ви дадем номера на пратката(товарителница), за да се допитате до тях.
При получаване на пратката моля проверете стоката в присъствието на куриера Ако са нарушени външната опаковка или целостта на продукта е необходимо да попълните заедно с куриера двустранен протокол за повредите на стоката, настъпили по време на транспорта. Ако Ви е доставен погрешен или дефектен артикул, веднага съобщете за това на дежурния телефон. Ако забелязаният от Вас дефект не може да бъде потвърден от нашите специалисти по телефона, необходимо е да изпратите обратно стоката, придружена с писмено обяснение на рекламацията. Разходите за куриер нареждате за сметка на получателя. Експертна комисия ще разгледа и оцени случая. Стоката Ви ще бъде своевременно ремонтирана или заменена. В случай, че посоченият дефект не се потвърди или е в резултат на неправилна експлоатация, разходите по изпращането и връщането на стоката остават за Ваша сметка. Ако по време на обявения гаранционен срок възникне дефект в закупено от нас техническо устройство, моля обадете се по телефона или ни пишете на електронната поща. Ще Ви посъветваме как да отстраните сами дефекта, ако това е възможно. В противен случай ще Ви посочим най-удобния за Вас адрес, където да донесете или изпратите по куриер уреда, за да бъде гаранционно обслужен. Представянето на гаранционна карта и писмена рекламация, съдържаща кратко обяснение на дефекта, са задължителни. Ако ще ползвате куриер, моля изпращайте стоката добре почистена и опакована. Куриерските разходи наредете за сметка на получателя. имате право, без да дължите друго освен съхраняване на стоката с грижата на добър стопанин и без да посочвате причина, да върнете стоката в срок от 7 работни дни, считано от датата на получаването й, заедно с касовия бон и фактурата (ако сте пожелали фактура). Ако използвате куриер, сумата по връщането на стоката в този случай остава за Ваша сметка. Стойността на стоката ще Ви бъде възстановена веднага след получаването й обратно по посочен от Вас начин (в брой, с пощенски запис или по банкова сметка). Не се дължи възстановяване на стойността, в случаите когато стоката се връща с увредена неизползваема опаковка, в лош външен вид, разпечатана или с променено, изхабено или счупено съдържание на продукта или комплекта. потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на стоката с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяването на рекламацията от потребителя.
Съществува вероятност за пълното изчерпване на дадена стока, поради големия интерес и невъзможност за нова доставка. В такъв случай парите Ви ще бъдат върнати в най-кратък срок или по Ваше желание могат да се прехвърлят на друга поръчка за стоки от магазини Subaruparts. Ние правим всичко възможно да изпълняваме Вашите поръчки по най-добрия начин и в най-кратък срок. Ако попаднете в малката група неприятни инциденти, молим за Вашето разбиране.